17 Ocak 2014 Cuma

Faaliyet Kitabı (Quiet Book)

El işleri yaptığımı öğrenen doktorumuzun tavsiyesi üzerine araştırmalar yapıp yapmaya çalıştığım faaliyet kitabı ile karşınızdayım. Çocukların ince motor faaliyetlerini gerçekleştirebilmeleri için çok faydalı bir kitap. Ayrıntılı fotoğraflamaya çalıştım. Yelkan için biraz erken henüz 9 aylık ama inşallah bebişime faydası olacaktır. Hadi fotoğraflara geçelim.

İlk sayfamızda ayakkabı bağlama çalışmamız var

İkinci sayfamızda elma ağacımız var. Elmalar çıt çıt ile ağaca yerleştirildi. Çıt çıt açma kapama çalışması için


Üçüncü sayfamızda düğme açma kapama çalışmamız var. Çiçeklerimiz düğmelerle güzel oldu.


Dördüncü sayfamızda fermuar çalışmamız var minyatür bir kazak eşliğinde :)

Beşinci ve altıncı sayfamızda hem cırt cırt açma kapama çalışması hemde eşleştirme çalışması var







4 yorum:

  1. Allahım ne uğraş onlar öle,ama değmiş gerçekten çook şeker gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim esma hn. Beğenmenize sevindim herşey oğlum için :) sevgiler

      Sil
  2. Çok şık olmuş hepsi. Özendim. Yarın bende bişiler tasarlayayım. Sayende hobilerimle barışırım belki. Uzun zamandır hiç bir şey üretmiyordum. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana gülsüm hncım sevindim bu yazınıza ama insana sanırım bir dönem oluyor böyle hiçbir şey yapmak istemiyor insan. Bu tarz bir dinlenmeye de ihtiyaç duyuyor vücudumuz ve ruhumuz diye düşünüyorum. Ben eminim dinlenme süreci geçince harika çalışmalarla blogumuzu şenlendireceksiniz. sevgiler

      Sil