24 Ocak 2014 Cuma

Yelkan Göktuğ'un Diş Buğdayı

Bizim artık çok şeker gülünce beni benden alan 2 minik dişimiz var ve bu harika dişlere diş buğdayımızla hoşgeldin dedik. Diş pastasını kendim hazırlamak istedim ve herkes tarafından çok beğenildi. Tarifi için bir sonraki yazımı bekleyeceksiniz :) şimdilik buyrun resmine

Diş buğdayı etkinliğimiz için kapı karşılamamızı hazırladık.

Eee dişim çıktı yazısı olmazsa olmazdı küçük mickeyim için hazırladığım yazım

Misafirlerimiz için masamızı da hazırladık. Canınız çekmesin sizede yaparım :)



Bunlarda il defa denediğim şeker hamurlu kurabiyeler


Misafirlerimize hediye vermek için hazırladığım mickey mouse temalı magnetlerimiz

Vee işte diş buğdayı kahramanımız hastalıktan yorgun düşmüş uyku halimiz bu arada tepsiden uçak seçtik geleceğin pilotu oğluşum :)

Haa birde oğluşumun o cici dişleriyle bana güzel bir hediye verdi. Yatağına iz bıraktı

2 yorum:

  1. O sekeri ben yerim masallah hem gecmis olsun diyorum hem de saglikli bembeyaz disler diliyorum. Ne jadar sanslu bebek boyle marifetli annesi var. Elerine saglik hepsi birbirinden guzel olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim bir türlü atlatamıyoruz bu salgını hepimizinkine allah şifa versin. sevgiler

      Sil